دانلود A 1945 Air Force mod - بازی آرکید توضیحات نیروی هوایی 1945

دانلود A 1945 Air Force mod - بازی آرکید "نیروی هوایی 1945" اندروید + مود

1945 Air Force یا نیروی هوایی 1945 عنوان یک بازی آرکید و اکشن در سبک ایرکرفت شوتینگ می‌باشد که توسط ONESOFT توسعه و در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. بازی‌های تیراندازی با هواپیما همیشه جزو محبوب‌ترین گیم‌ها در بازه‌های زمانی مختلف بوده اند؛ از زمان ساخت اولین کنسول بازی تا به الان که کنسول‌ها از گرافیکی فوق العاده برخوردار هستند ما شاهد محبوبیت روز افزون این دسته از بازی‌ها هستیم که دلیل اصلی آن را می‌توانیم داستان‌ های عالی، نبرد‌ های هیجان‌انگیز و گیم پلی جذاب‌شان دانست. با این وجود استودیو‌ های بازی‌سازی اندرویدی نیز توجه ویژه‌ای به علایق کاربران داشته و شاهد گیم‌ های متنوعی در این سبک هستیم که قصد داریم یکی از بهترین آن‌ها را که تا به کنون توانسته است رکورد 50 میلیون دانلود در گوگل پلی را به خود اختصاص دهد در اختیارتان بگذاریم.

بازی 1945 Air Force به نوعی به داستان جنگ جهانی دوم می‌پردازد، زمانی که تمامی دنیا درگیر جنگی منحوس بود و نیرو‌های هوایی تلاش می‌کردند با حملات مداوم‌شان کشور‌های پیش روی خود را از پای در آورند. در این بازی باید نهایت مهارت خود را به کار بگیرید تا بتوانید تمامی ادوات دشمن را که به طور مداوم به شما شلیک می‌کنند را از بین ببرید. هواپیمای‌تان به صورت خودکار شلیک کرده و تنها باید آن را به درستی هدایت کنید، زیرا کوچک‌ترین غفلتی باعث می‌شود که هواپیمای‌تان توسط دشمن‌ها نابود شود. بازی A 1945 Air Force در 350 سطح مختلف و 30 میدان جنگی گوناگون تنظیم و طراحی شده است که در هر سطح و میدان نبردی استرسی خاص را تجربه می‌کنید!

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی 1945 Air Force امکان ادغام هواپیما‌ها با یکدیگر می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با توجه به آن چیزی که می‌خواهید چندین هواپیما را با همدیگر ترکیب کرده و یک سوپر جنگنده قدرتمند را ایجاد کنید که نیرو‌های دشمن را تنها با یک شلیک از بین می‌برد. علاوه بر این بازی فوق در چند حالت مختلف در اختیارتان قرار می‌گیرد که متناسب با آنچه که می‌خواهید می‌توانید هر یک از حالات را بدون هیچ گونه محدودیتی تجربه کنید.

ویژگی های بازی A 1945 Air Force :

  • تجربه یک بازی هیجان انگیز ایرکرفت شوتینگ در اندروید
  • بیش از 350 مرحله مختلف و گوناگون
  • مجموعه ای از سلاح های متنوع برای از بین بردن دیگر دشمنان خود
  • امکان ادغام چندین هواپیما و ساخت یک سوپر جنگنده اختصاصی
  • تجربه بازی در 30 میدان نبرد مختلف
  • چندین حالت بازی گوناگون
  • گیم پلی روان همراه با جلوه های صوتی و بصری خاص

برنامه های مشابه A 1945 Air Force

Pure Sniper: Gun Shooter Games

Pure Sniper: Gun Shooter Games

Online Mode
3
500234
دانلود Mencherz – بازی منچرز اندروید

Mencherz

Online Mode
2.96
3.8.7
دانلود Jetpack Joyride – بازی جت پک جوی راید اندروید + مود

Jetpack Joyride

Offline Mode
0
1.89.1
دانلود Subway Surfers - بازی موج سواران مترو برای اندروید + مود

Subway Surfers

Offline Mode
3.53
3.24.1
دانلود ZOMBIE HUNTER – بازی شکارچی زامبی اندروید + مود

ZOMBIE HUNTER

Offline Mode
5
1.78.0

نظرات کاربران

  • هنوز دیدگاهی ثبت نشده است

ارسال دیدگاه